جارو شارژی شیائومی درما Deerma VC811


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1401
بازدید : 187
نویسنده : احمد

جارو شارژی شیائومی درما Deerma VC811

جاروشارژیکاربران گرامی، با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر جاروشارژی فاکر، تا 75 % در هزینه های خود صرفه جویی جارو شارژی شیائومی مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C کنید. آی پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروشارژی فاکر در تهران می باشد. 1. ابتدا برای تعمیر جارو شارژی فاکر خود با نزدیکترین شعبه آی پی امداد با شماره 02158948 تماس بگیرید. 2. می توانید درخواست خود را در سایت آی پی امداد نیز ثبت کنید. با توجه به گستردگی مناطق تهران، به منظور خدمات رسانی بهتر آی پی امداد شعب متعددی در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران تاسیس کرده است تا تمامی مناطق را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. تفاوتی ندارد در کدام منطقه ساکن ساکن باشید. پس از تماس برای تعمیر جاروشارژی فاکر، تعمیرکار آی پی امداد در کمتر از 1 ساعت به محل شما مراجعه می کند. نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

  • قدرت موتور: 20 وات
  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • قدرت موتور: 32 وات
  • چند کاره بودن جارو شارژی

جاروشارژیشاید در هنگام استفاده از جاروبرقی بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که از تمیز کردن نقاط و گوشههای غیر قابل دسترس منصرف شده باشید. با خرید جارو شارژی برای همیشه از شر این مشکل خلاص خواهید شد. زیرا بدون اینکه درگیر سیم و لوله خرطومی باشید، هر جایی را میتوانید به راحتی تمیز کنید. تمیز کردن داخل ماشین یا اتاق زیر شیروانی هم میتواند با جارو شارژی، بسیار راحت باشد. اندازه کوچک و جمع و جور جارو شارژی آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. اگر در خانه خود، مشکل کمبود جا وجود دارید، اندازه کوچک این محصول، امکان قرار دادن آن را در هر فضایی مانند: گوشهای از کمد، داخل کابینت، زیر تخت و حتی اتاقهای کوچک خوابگاه، ممکن میسازد. گاهی به خاطر وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن خانه منصرف میشویم. وزن سبک جارو شارژی یک مزیت مهم است که افراد مسن و حتی کم توان هم، به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند.

بدون بیشتر اشتباهات با جارو شارژی شیائومی

این جارو یک موتور پر قدرت با توان مکش 55 وات دارد. منبع تغذیه این محصول یک باتری لیتیوم یون با ولتاژ 14.4 وات بوده که با یکبار شارژ کردن میتواند 150 دقیقه جارو را روشن نگه دارد. جارو شارژی شیائومی علاوه بر جارو کردن قابلیت شستشوی محیط را نیز دارد. در صورتی که شارژ باتری هنگام کار تمام شود، دستگاه به صورت هوشمند به شارژر متصل شده و پس از شارژ شدن تمیز کاری را از همان نقطه قبلی آغاز میکند. با استفاده از اپلیکیشن جارو میتوانید موارد مختلفی مثل روشن و خاموش، شارژ مجدد، کنترل صدا، تنظیم حالت تمیز کردن، تمیز کردن منطقه خاص و تنظیم منطقه ممنوع را کنترل کنید. جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY با طراحی زیبا و ابعاد کوچک برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس کاربرد دارد. این محصول بدنهای با کیفیت از جنس ABS و PC و دوام بالایی دارد. یک موتور پر قدرت با توان مکش 120 وات در این دستگاه تعبیه شده است.

گرد و غبار پنهان را ریشه کن می کند - حتی از شکاف ها.

جارو شارژی شیائومیجارو شارژی شیائومی مدل Dreame V12 Pro دارای قوی ترین مکش Dreame است که توسط یک موتور پرسرعت که با سرعت خیره کننده 160000 دور در دقیقه می چرخد، نیرو می گیرد. پیشرفتهترین تکنیکهای توسعه Dreame از طریق مواد، آیرودینامیک و مکانیزم به کار گرفته شده است تا موتور را تا حد امکان سبک کند. 160000RPM: شماره گزارش تست 0724-21A-01 است. گرد و غبار پنهان را ریشه کن می کند - حتی از شکاف ها. جارو شارژی شیائومی مدل Dreame V12 Pro قدرتمند در هر دو طبقه سنگ و فرش. مهندسان Dreame از موتور 160000 دور در دقیقه، ساختار هوابند و معماری ساده برای ایجاد مکش قدرتمندی که بیشتر گرد و غبار انباشته شده در شکاف ها را حذف می کند، بهترین استفاده را برده اند. زمان اجرای فوق العاده طولانی، انرژی لازم برای جارو برقی را قبل از نیاز به شارژ مجدد فراهم می کند. تقویت مکش خودکار موهای کمتر گره خورده. در حالت خودکار، V12 Pro به طور هوشمند مکش فرش ها و پوشش های پارچه ای را افزایش می دهد تا گرد و غبار را در اعماق داخل جمع کند.

چیزهای جدید در مورد جارو شارژی

جاروشارژیبرای حفظ قدرت مکش دستگاه توصیه میشود پس از هربار استفاده محفظه دستگاه، فیلترها، لولهها و برس آن بررسی و تمیز شود. برای آگاهی از نحوه تمیز کردن دستگاه بهتر است راهنمای استفاده جارو شارژی را مطالعه کنید. علت بروز صدا های زیاد از جارو شارژی چیست؟ از رایجترین مشکلات جاروهای شارژی ایجاد سروصدای زیاد حین استفاده از آن است. گرفتگی لوله ها، ایجاد شکستگی در بلبرینگ، کثیف بودن فیلتر، شکستگی یا کثیف بودن برس و لوله دستگاه از عوامل مهم بروز صدای ناهنجار از دستگاه است. برای برطرف کردن صدا، ابتدا این عوامل را بررسی کنید. علت خاموش شدن جارو شارژی حین کار چیست؟ گاهی با مشکل خاموش شدن دستگاه حین انجام کار مواجه میشویم. قطعی برق یا پریدن فیوز، بروز مشکل در فیلتر دستگاه، پربودن و نبودن فضای کافی در محفظه جارو شارژی از عوامل عمده خاموش شدن دستگاه است. برای رفع این مشکل توصیه میشود حتما فیلتر دستگاه و محفظه آن، بعد از استفاده بررسی و تمیز شود.

xiaomi trucleanبرس غلتکی جارو شارژی شیائومی مدل 1C حدود 230 میلی متر طول داشته و وزن آن 130 گرم است. این برس با داشتن خز نرم و موی زبر، هنگامی که جارو روشن است، بطور خودکار تنظیم و چرخانده می شود تا زمین را به طپر عالی تمیز کند. در یک طرف این برس برآمدگی گیره مانندی وجود دارد که در پایین Mijia 1C جای می گیرد، در طرف دیگر، فرو رفتگی وجود دارد تا قسمت گیره مانند ربوجارو در آن قرار گیرد. دومین محصول این پکیج Cleaning Tool brush بوده و برای تمیز کردن برس ها و فیلتر های جارو طراحی شده است. همانطور که می دانید، ممکن است پرز فرش یا موکت غشای فیلتر ها را اشغال کند؛ لذا می تواند با استفاده از این ابراز آن ها را تمیز کرد تا طول عمر بیشتری داشته باشند. ابعاد کلی این تمیز کننده 91×27 میلی متر است که طول و عرض شانه آن برای تمیز کردن 15×27 میلی متر است. همچنین یک تیغه نیز در آن طراحی شده است تا شما بتوانید راحت تر برس ها را تمیز کنید. وزن این تمیز کننده فقط 6 گرم است. محصول دیگری است که در این پکیج می بینیم Vacuum Cleaner Accessorie می باشد. این برس برای تمیز کردن فرش، تخت خواب و مبلمان، بدون آسیب رساندن به پارچه طراحی شده است. این برس نیز مانند برس غلتکی، از یک طرف وارد اسلات دستگاه می شود و از طرف دیگر قسمت پیچ دار این برس وارد دستگاه می شود. طول این برس 128 میلی متر است و قسمتی که پیچ دار است 27 میلی متر و قسمت دیگر نیز 21 میلی متر است. همچنین وزن آن 45 گرم است. این برس که مختص جارو شارژی شیائومی مدل 1C است، به صورت موج دار طراحی شده است؛ زیرا هنگام کار کردن این برس باید فضای کافی برای چرخیدن در داخل جارو را داشته باشد.

سه راه‌ها به جارو شارژی بدون شکستن شما بانک

جاروشارژیتمیز کردن داخل ماشین یا اتاق زیر شیروانی هم می تواند با جارو شارژی، بسیار راحت باشد. اندازه کوچک و جمع و جور جارو شارژی آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. اگر در خانه خود، مشکل کمبود جا وجود دارید، اندازه کوچک این محصول، امکان قرار دادن آن را در هر فضایی مانند: گوشه ای از کمد، داخل کابینت، زیر تخت و حتی اتاق های کوچک خوابگاه، ممکن می سازد. گاهی به خاطر وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن خانه منصرف می شویم. وزن سبک جارو شارژی یک مزیت مهم است که افراد مسن و حتی کم توان هم، به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. گاهی اوقات ساده ترین وسایل، بیشترین رضایت بخشی را به همراه دارند و این مسئله در مورد خرید جارو شارژی، درست است. به عنوان مثال، فیلتر آن به راحتی برداشته شده، شسته می شود و در جای خود قرار می گیرد.

خیلی خوب جارو شارژی است...

جارو شارژی کورس مدل CRV1517 یک وسیله برقی تمیز کننده فوق العاده کاربردی با قابلیت و توانایی فراوان برای تمیز کردن منازل، خودرو و محل کار است. از این جارو شارژی کورس می توان به صورت ایستاده و دستی به راحتی استفاده کرد که باعث جذب مشتریان بسیاری شده است. موتور قدرتمند 120 وات، قدرت مکش بالا با باتری لیتیومی 22 ولت به صورت مداوم توانایی جمع کردن انواع آشغال و گرد و خاک را دارد. باتری لیتیومی جارو دارای دوام، ماندگاری و طول عمر زیاد است و میزان شارژدهی جارو در سرعت زیاد 19 دقیقه و در سرعت کم 63 دقیقه است. جارو شارژی کورس CRV1517 مجهز به فیلتر بهداشتی قابل شستشو برای جلوگیری از خروج هوای آلوده به محیط می شود. از دیگر خصوصیات این جاروی چند منظوره می توان به کنترل قدرت دو حالته، برس قدرتمند توربو، سری مقاوم قابل تعویض، پاروی قابل شستشوی جارو اشاره کرد. با استفاده از این جاروی عصایی و دستی کورس، می توانید تمامی سطوح را در سریع ترین زمان ممکن نظافت کنید و با کارایی و راحتی این جارو شارژی از آلوده شدن محیط جلوگیری کنید.

جاروشارژیاین مشکل ممکن است برای برخی از جاروشارژی ها رخ دهد که برخی از از عوامل ممکن است در بروز این مشکل دخیل باشند . هنگامی که جاروشارژی پس از کمی استفاده گرم شد ، حتما به برس موجود در زیر آن توجه داشته باشید . ممکن است که مو یا زباله ای در آن گیر کرده باشد ؛ در این صورت ، آن را به آرامی جدا کنید و سعی کنید به برس جارو آسیبی نرسانید . می توانید برای جدا سازی ، از قیچی استفاده کنید . حتما مخزن جاروشارژی را زود به زود خالی کنید ؛ زیرا پر بودن ظرفیت محفظه ، سبب می شود که عملکرد دستگاه دچار اختلال ، و موتور آن گرم شود . استفاده بیش از اندازه تعیین شده از جاروشارژی می تواند سبب شود که موتور موجود در آن داغ شده و از طول عمر دستگاه کم کند . گرفتگی فیلتر جارو بر اثر گرد و غبار ، می تواند عامل دیگری بر داغ شدن دستگاه باشد .

  • بدون داشتن کیف برای نگهداری از آن
  • کاربرد آن برای تمیز کردن مساحت های بیشتر است
  • جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
  • جارو شارژی روشن نمیشود
  • پر بودن مخزن جاروشارژی
  • وزن: 1.3 کیلوگرم
  • بدنه جارو شارژی بیش از اندازه گرم میشود

جاروشارژیخالی کردن خاک از مخزن آن هم بسیار راحت است. در حالی که این موارد در جاروبرقی به راحتی قابل انجام نیستند و این می تواند احتمال خرابی و تعمیر جاروبرقی را افزایش دهد. شاید قبل از آمدن مهمان بخواهید یک قسمت کوچک از فرش یا کاناپه خود را تمیز کنید. در اینطور مواقع که برای تمیز کردن عجله دارید، جارو شارژی بسیار به کارتان خواهد آمد و باعث صرفه جویی در وقت می شود. بسیاری از افراد تصور می کنند که جاروهای شارژی به خاطر کوچک بودن اندازه شان، خیلی قدرتمند نیستند. این تصور اشتباه است، قدرت تمیز کنندگی آن ها مانند جاروبرقی، بسته به مارک و مدل شان دارد. با انتخاب جارو شارژی مناسب، دیگر این نگرانی را نخواهید داشت. از دیگر مزایای خرید جارو شارژی در مقایسه با جاروبرقی، قیمت ارزان آن است. با توجه به مزیت هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه است. البته ناگفته نماند که بسته به مارک، مدل و کیفیت، قیمت جارو شارژی متفاوت خواهد بود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com